دفتر بی‌معنی

این خرقــه که من دارم در رهــن شــراب اولی وین دفـــتر بی‌مــعـنی غــرق می نــاب اولی

دفتر بی‌معنی

این خرقــه که من دارم در رهــن شــراب اولی وین دفـــتر بی‌مــعـنی غــرق می نــاب اولی

بنده ی خدا ...
حسین فرقانی
دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم!

جهاد اکبر

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

نظرات  (۲)

سلام خدمت حسین آقای گل

طاعات و عبادات شما قبول باشه..

حال و احوال شما چطوره؟

اومدن یا نیومدن من و از علاقه یا بی علاقگی من ندونید

خداییش گرفتارم

شما چطورید؟

وبلاگ خوبی داری...

موفق باشید.

اگه به سواد من هم قد داد نظر میدم

التماس دعا

  • حسین فرقانی
  • سلام آقای صالح زاده عزیز!
    بله در جریان مشغولیت هاتون هستم!
    دل ما که تنگ شده براتون!
    مشتاق دیدار می مونیم!
    ایشالا سعادت داشته باشیم.
    به یاد شما هستیم.
    به یاد ما هم باشید.

    محتاجیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی