دفتر بی‌معنی

این خرقــه که من دارم در رهــن شــراب اولی وین دفـــتر بی‌مــعـنی غــرق می نــاب اولی

دفتر بی‌معنی

این خرقــه که من دارم در رهــن شــراب اولی وین دفـــتر بی‌مــعـنی غــرق می نــاب اولی

بنده ی خدا ...
حسین فرقانی
دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم!

بسم الله

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

هست کلید در گنج حکیم


وبلاگ قبلیم رو که می خواستم شروع کنم گفتم:

این اولین مطلب من است.
نمی دانم مطلبم را با طاعت می نویسم ...
یا طاعتم را با مطلب ادا می کنم!


حالا میخوام مزینش هم کنم به این جمله شهید آوینی که:


«کارتان را برای خدا نکنید...
برای خدا کار کنید!
تفاوتش زیاد نیست، فقط همین قدر است که ممکن است امام حسین(علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضای خدا!»


همین!

نظرات  (۱)

  • فرزند عاشورا
  • شرکت در کمپین دانشجویان در اعتراض به تحریم های غیر انسانی علیه ایران: scas.ir

    لطفا برای حمایت از کمپین، این یک خط کد را در کد وبلاگ خود (در body) قرار دهید تا گوشه نمای کمپین در وبلاگتان نمایش داده شود:

    <script language='JavaScript' type='text/javascript' src='http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js'></script>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی